Smart Help service
Meer dan 80% van de vragen kunnen door het beantwoorden van onderstaande vragen direct voor je worden opgelost mocht je er toch niet uitkomen kun je via deze wizard contact met ons opnemen.
-
Mijn aankoop is nog niet geregistreerd
Je hebt meer dan 48 uur geleden, maar minder dan 30 dagen geleden een aankoop gedaan en deze is nog niet zichtbaar in jouw account.
-
Mijn aankoop is afgekeurd
De cashback voor één van jouw aankopen is afgekeurd in de afgelopen 30 dagen.
-
Het Cashbackbedrag is incorrect
De cashback voor één van jouw goedgekeurde aankopen in de afgelopen 30 dagen is incorrect. Let op dat er geen cashback wordt gegeven over BTW en andere bijkomende kosten, zoals verzendkosten en administratiekosten.
Staat jouw vraag er niet bij? Klik op een van onderstaande onderwerpen om jouw vraag te beantwoorden
- Algemeen
- Shoppen met korting
- Kortingscodes & acties
- Verdien meer
- CashMails/Alerts
- Mijn account
- Alertbar
- Betalingen
- Technische vragen
- Over iPay.nl
- CashbackCard
- Overig
- Bingo
- Winnen
Top 10 veelgestelde vragen
-
Hoe werkt de iPay Alertbar?
Is de iPay Alertbar geïnstalleerd, dan geeft deze een melding als je een webshop bezoekt die is aangesloten bij iPay en waar je CashCoins kunt verdienen. De iPay Alertbar wordt geactiveerd zodra je doorklikt naar een webshop vanaf iPay.nl en is gedurende 20 minuten actief. De melding van de Alertbar verschijnt bovenin je browservenster en toont hoeveel CashCoins je ontvangt bij de betreffende webshop. Klik op de button Klik hier voor CashCoins en je gaat direct naar de pagina van deze webshop op iPay.nl. Vervolgens ga je via de button Koop nu met korting naar de webshop en doe je jouw aankoop.
-
Ik wil geen E-Mails meer ontvangen. Hoe meld ik mij af?
In jouw account op iPay kan je bij jouw gegevens aangeven welke e-mails je van ons wilt ontvangen. Meld je af voor CashMails, sla je wijziging op en je bent per direct uitgeschreven voor CashMails. Je kunt de CashMails dan nog steeds via de online inbox lezen. De CashMails zullen maar een bepaalde tijd op de site staan dus zorg dat je dagelijks jouw online inbox controleert om zo geen CashCoins mis te lopen.
-
Hoe meld ik mij af voor de E-Mails van iPay.nl?
Wij houden onze gebruikers graag op de hoogte van de nieuwste shops, kortingscodes en acties. Alle gebruikers ontvangen daarom regelmatig onze nieuwsbrieven en mailings. Wil je deze updates van iPay.nl niet meer ontvangen? Log in op iPay.nl en ga naar jouw account. Daar kan je in jouw persoonlijke gegevens aangeven of je E-Mails van iPay.nl wilt ontvangen.
-
Hoe kan ik mijn tegoed laten uitbetalen?
Je kan een uitbetaling aanvragen als het totale tegoed in jouw account op iPay.nl 12,50 CashCoins of meer bedraagt. In het totale tegoed worden alleen aankopen meegerekend die de status goedgekeurd hebben. Bij 'Uitbetalen' in jouw account kan je de wijze van uitbetaling kiezen: Uitbetalen in geld, op jouw CashbackCard of in cadeaukaarten. Je bent niet verplicht om jouw tegoed direct te laten uitbetalen zodra je het minimum uitbetalingsbedrag hebt bereikt. Je kan het ook laten staan in jouw account en pas bij een hoger bedrag laten uitbetalen. Tegoeden komen enkel te vervallen als je gedurende een aangesloten periode van meer dan 1 jaar niet actief bent geweest op iPay.nl of in het geval van misbruik.
- Is er een minimum uitbetalingsbedrag?
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Vraag hier een nieuw wachtwoord aan. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail van ons met daarin een link. Let op: het opgegeven e-mailadres moet hetzelfde zijn als het e-mailadres dat is geregistreerd in jouw profiel op iPay.nl. Klik op deze link en maak een nieuw wachtwoord aan. In jouw account op iPay.nl kan je op elk gewenst moment je wachtwoord wijzigen.
-
Hoe krijg ik bij iPay.nl CashCoins voor mijn online aankopen?
Ga naar www.ipay.nl voordat je een aankoop doet, log in en klik via onze links naar de webshop van jouw keuze om je aankoop te doen. Wij registreren jouw aankoop en schrijven de CashCoins bij in jouw account op iPay.nl.
-
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Als je je aanmeldt bij iPay.nl, ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Pas nadat je op de link in deze bevestigingsmail hebt geklikt, is jouw aanmelding bij iPay.nl definitief en kan je inloggen op de website. Ben je al langer aangemeld en kan je niet inloggen op de website? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je krijgt een e-mail met daarin een link op het het e-mailadres dat bij iPay.nl is geregistreerd. Klik op deze link en maak een nieuw wachtwoord aan. Kan je met het nieuwe wachtwoord niet inloggen? Neem dan contact met ons op en wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
-
Hoe lang duurt het voordat ik het tegoed op mijn bankrekening heb staan?
Uitbetalingsaanvragen worden door iPay binnen 30 dagen verwerkt. Binnen enkele dagen na verwerking van de aanvraag wordt het tegoed bijgeschreven op de bankrekening van de gebruiker.
-
Hoe kan ik mij aanmelden?
iPay.nl kent twee manieren om te registreren en in te loggen:
1. Meld je hier aan voor iPay.nl of klik op de link om je aan te melden bovenin het scherm. Je ontvangt van iPay.nl een bevestiging van jouw aanmelding per e-mail. Klik op de link in deze e-mail om jouw aanmelding definitief te maken.
2. Registreer je hier via Facebook. Klik op de Facebook button en maak een account met het zelfde wachtwoord en e-mailadres als je Facebook account. Jouw acties worden NIET getoond op Facebook. Het idee hierachter is dat men tegenwoordig al te veel wachtwoorden heeft en op deze manier heb je voor verschillende platformen hetzelfde wachtwoord.
Daarna kun je direct shoppen met korting!