Waarmee kunnen we je helpen?

-
Ik heb de bevestigingsmail niet ontvangen om mijn uitbetalingsaanvraag te bevestigen
Zodra je een uitbetaling hebt aangevraagd, sturen we een e-mail met een bevestigingslink om de aanvraag te bevestigen. Alleen als jouw uitbetalingsaanvraag is bevestigd via de bevestigingslink wordt jouw uitbetaling in behandeling genomen en binnen 30 dagen verwerkt. Heb jij de bevestigingsmail niet ontvangen? Dan raden we je aan eerst jouw spambox te controleren. Als je de e-mail ook niet in jouw spambox hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.
-
Hoe kan ik mijn tegoed laten uitbetalen?
Je kan een uitbetaling aanvragen als het totale tegoed in jouw account op iPay.nl 12,50 CashCoins of meer bedraagt. In het totale tegoed worden alleen aankopen meegerekend die de status goedgekeurd hebben. Bij 'Uitbetalen' in jouw account kan je de wijze van uitbetaling kiezen: Uitbetalen in geld, op jouw CashbackCard of in cadeaukaarten. Je bent niet verplicht om jouw tegoed direct te laten uitbetalen zodra je het minimum uitbetalingsbedrag hebt bereikt. Je kan het ook laten staan in jouw account en pas bij een hoger bedrag laten uitbetalen. Tegoeden komen enkel te vervallen als je gedurende een aangesloten periode van meer dan 1 jaar niet actief bent geweest op iPay.nl of in het geval van misbruik.
-
Worden er kosten in rekening gebracht als ik uitbetaling aanvraag?
Nee, voor de uitbetaling van een tegoed op iPay.nl worden geen kosten in rekening gebracht.
- Is er een minimum uitbetalingsbedrag?
-
Hoe betaalt iPay.nl mijn tegoed uit?
Tegoeden kunnen op 3 manieren worden uitbetaald, namelijk in geld, in cadeaukaarten of op jouw CashbackCard. Bij 'Uitbetalen' in jouw account kan je zelf kiezen op welke wijze je jouw tegoed wilt laten uitbetalen.
-
Hoe lang duurt het voordat ik het tegoed op mijn bankrekening heb staan?
Uitbetalingsaanvragen worden door iPay binnen 30 dagen verwerkt. Binnen enkele dagen na verwerking van de aanvraag wordt het tegoed bijgeschreven op de bankrekening van de gebruiker.
-
Ik heb een uitbetaling aangevraagd, maar mijn tegoed nog niet ontvangen. Hoe kan dat?
De totale termijn voor het verwerken en overboeken van een uitbetaling in geld is maximaal 30 dagen. Is deze termijn verstreken en is het tegoed nog niet bijgeschreven op jouw bankrekening? Neem contact met ons op en wij gaan het voor je uitzoeken.
-
Hoe lang duurt het voordat ik de bestelde cadeaukaart in huis heb?
Je ontvangt na jouw bestelling een bevestiging met de levertijd van de cadeaukaarten. Gemiddeld worden alle cadeaukaarten binnen 10-15 werkdagen na bestelling verwerkt en per e-mail toegestuurd.
-
Kan ik de cadeaukaart ook cadeau geven?
Ja, de cadeaukaart is overdraagbaar. De cadeaukaart wordt verzonden naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Na ontvangst van de cadeaukaart per e-mail kan de ontvanger deze zelf gebruiken of weggeven als cadeau. De unieke cadeaukaart code in de e-mail is slechts 1x te gebruiken.
-
Ik heb mijn bestelde cadeaukaart nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Cadeaukaart bestellingen worden binnen 10-15 werkdagen verwerkt en per e-mail toegestuurd door iPay.nl. Controleer, als je de e-mail na enkele werkdagen niet hebt ontvangen, goed of deze niet in jouw Spam of Junk mailbox terecht is gekomen. Heb je de e-mail na 15 werkdagen niet ontvangen? Neem contact met ons op en wij zoeken het voor je uit.
-
De code van mijn cadeaukaart werkt niet. Wat kan ik doen?
Probeer, als de unieke cadeaukaart code niet kan worden geactiveerd bij een aankoop in de betreffende webshop, de code nogmaals in te vullen. Let goed op dat de code volledig correct wordt ingevoerd. Indien de code na correct invoeren niet wordt geaccepteerd, neem dan contact met ons op.